Debataften om Moralsk stress og Systemstress

Debataften Stress Png

LFS, SUKA og Venner af Captum inviterer til debataften med Dorthe Birkmose og Karin B. Nissen: Hvad er moralsk stress, og hvad er systemstress - og hvordan forebygger og håndterer vi, så det ikke udvikler sig til udbrændthed og forråelse?

Dato:
27.3.2025
klokken: 17:00-20:00
Sted: Salen i Sundby Erhvervshus, Løvstikkevej 68, København S.
Pris: Gratis, men tilmelding er nødvendig*

* Tilmelding via DETTE LINK

BEMÆRK: Er du ikke medlem af LFS, kan systemet vise en fejlkode, når du har meldt dig til. Det betyder ikke noget, bare du modtager en kvittering for tilmelding i din mailboks. Husk at gemme kvitteringen, da det er din adgangsbillet. 

PROGRAM:
Kl. 16.00 Dørene åbnes, sandwich og drikkevarer serveres
Kl. 17.00 - 19.00 Oplæg ved Dorthe Birkmose og Karin B. Nissen
Kl. 19.00 - 19.20 Pause
Kl. 19.20 - 19.50 Debat og spørgsmål fra salen.
Kl. 19.50 - 20.00 Afslutning

Spørgsmål rettes til Lisbeth Waidtløv på lisw@foa.dk

FOA Dorthe Birkmose 16.9

Om Dorthe Birkemose

Dorthe Birkemose er uddannet psykolog (cand.psych.) fra Århus Universitet i 2001 med speciale i manglende erkendelse. Efter nogle år som neuropsykolog på handicapområdet blev hun selvstændig psykolog i 2004. Hun superviserede professionelle, der samarbejder med mennesker med problemskabende adfærd.

Nu arbejder Dorthe udelukkende som foredragsholder, og er dybt taknemmelig for, at flere og flere ønsker at sætte forråelsesrisikoen på dagsordenen, så vi i fællesskab kan gøre noget ved problemerne.

Karin B Nissen 16.9

Om Karin B. Nissen

Professionel coaching og psykoterapeutiske samtaler

2004 Certificeret counselor (SACAP)
2004 NLP master practitioner (AHT v. Min McLoughlin)
2009 Socialrådgiver (UC SYD)
2014 Cand.soc. i socialt arbejde (AAU)
2022 Dyreassisteret terapi, pædagogik og rehabilitering (AAU)

I min klinik for psykoterapi arbejder jeg fortrinsvist med borgere og pårørendes systemstress. Sammen arbejder vi en vekselvirkning mellem viden om systemets krav til dem, deres reaktion på disse krav, og de indre og ydre ressourcer der er tilrådighed for dem i sagsbehandlingen.